dag ett - en nytagen bild på dig själv + tio fakta

- jag är fruktansvärt blyg och jag hatar det
- jag vill ta hål i ögobrynet
- jag suger på sånt här, kmr inte på något
- jag & min syster fyller år på samma dag fast jag är fyra år äldre
- jag har ett köttsår på handen :D
- jag jtrjjtr
- jag vill fara utomlans
- jag älskar att göra galna saker
- jag hatar mitt hår
- ja e azum, haha nä kmr int på nå
_________________________________________________________________________
Idag vaknade jag tio, lr hah nä ja hade alarm. klev ändå int upp fören tjuugo i elva. Kollade tv, skrev om igår & kollade tv & sen städade jag mitt rum! :D det behövdes.. nånå, nu har jag fixat mig och sånt så nu väntar jag på Julia & Sandra. Drar kanske till Piteå ihelg med Julia, men vi får se hur det blir. ja får int fara för frida ;) ahaha! + att det ändå inte är nå bra artister med vi serju. Nu ska ja ta å sitta här & ruttna. hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0