high and low

Efter att jag skrev sist gick jag & sov i Wilmas säng, hahah :D Sen så vaknade vi typ vet inte? men iaf så då drog vi till Julia & dit kom Frida sen också, då drog vill till coop sen till Emilia vars My också var. Sen drog jag, Julia & frida till henne för att hon skulle käka. Därifrån gick vi i spöregnet till mig, vi stannade och chillade på fammo&faffa's bro för att det öste ner! Jajaaj, sen så skulle jag då käka men det gick ju inte så bra eftersom dett inte fanns någon ström. Så vi gcik till Julia & dit kom Emilia, My & Sandra. Aja, sen drog Frida & my typ vid tio. Jag, emmy & sandra drog typvid elva? aja skitsamma. Förra natten så skulle vi tälta hos Julia men vid typ fyra på natten cyklade jag , sandra & frida till henne. För Julia ba va gone :O Men sen så när ja kom hem så satt ja vid datan i typ fem sek? sen så ringde Jonas vid halv två coh då snackade ja med han och sen så slaggade ja. Haha, satan ja skrev mkt. jaja. hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0