slitet


Färgade mitt hår svart, blev jävligt nice  blev inte att vara med jullan idag.. så jag har bara chillat hela dagen. sitter iaf här nu och skriver med några på msn, haha nä hoj inte är Emil helt 100 
såååjaaaa, vet inte vad jag ska skriva, kan ju berätta en grej! det suger att blogga! hehe.
imon ska jag nog vara med Frida om hon nu kommer till stan, som hon måste göra!
nu ska jag hoppa i duschen, cya guys!
sliten, ya 0                     0            men kbry!

hejrå



& gör en sådan för att jag inte har någe liv  nä men kör bara en sånhär nu när jag har supertråkigt!




1. Vad är klockan just nu? 22:34
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? nån random
3. Vad har du för underkläder på dig?  en bh och trosor
4. Vad har du för mobil? en xperia x10 mini
5. Hur mycket pengar har du? zero
6. Har du något jobb? nerå
7. Vad har du för färg på din tandborste? lila
8. Vem saknar du? många, sofi osv
9. Har du några komplex?  haha va?
10. Vad vill du bli när du blir stor? din mama? nä jag vet inte
11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravnig?din mama 250 kilo kärlek!
12. Hårfärg?svart
13. Vad skulle du kunna döda för nu? jag vet inte ^^
14. Vad har du gjort i helgen? inte äre mkt
15. Smycken du har på dig? ett halsband med ett "R" på =)
16. Vem vet mest om dig? Hanna
17. Vad är du rädd för? Jag är rädd för en massa saker.

18. Brukar du ha otur? ohja.
19. Vilken är kontakt nummer 16 i din mobil och vad har ni för relation? elina bergren - känner inte
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? jag
21. Favoritband? inget
22. Vem är snygg? s
23. Har du några fobier? Spindlar.
24. Har du ätit något godis idag ?  jo
25. Har du fått IG på ett prov?jarå
26. Vad väger du? jag vet inte
27. Fem saker du har på dig just nu? mjukisar, el&kraft tröja halsband linne bh sådärja! =)
28. Dagens smink? fondi,puder mascara & kajal
29. Favoritfärg?  grå
30. Är du fjortis? nope
31. Har du en dator i ditt rum? yies
32. Favoritlärare?  roland l3tt! synd bara att han är peddo

33. Vad har du gjort idag? färgat mitt hår & chillat som fan
34. Vad har du ätit idag?  massa gott
35. Dagens roliga? jaru, jag vne
36. Vilka färger har du i ditt rum? kom och kolla
37. Favoriträtt? tacos
38. Har du spytt offentligt någon gång?haha nä tror icket =)
39. Är du duktig i skolan?  nej
40. När var du utomlands senast och vart?i maj, grekland
41. Har du varit vittne till ett brott?nerå
42. Har du sett en död? nixx
43. Har du något husdjur? en cp katt 
44. Har du haft vattkoppor? jaa
45. Är du singel? jo
46. Favoritdryck? pk!
47. Älskar du någon? ja
48. Vad köpte du senast? jag? godis vad annars?
49. Har du ätit glass idag?  neee, det är överskattat med glass!
50. Känner du någon som är bög? misstänker
51. Känner du någon som är lesbisk? misstänker där med
52. Har du varit på en konsert? jarå
53. Senaste utlästa bok?läser itne.
54. Har du någon bästa vän? nej, bara väldigt bra vänner! :)
55. När klev du upp imorse? 6! :o av ett sms, fuck andreas ! :D 
56. Har du krockat någon gång?  nerå
57. Vet du vad sXe står för? nä
58. När flög du senast?  i maj
59. Äger du något märkesplagg? Jo.
60. Spelar du fotboll? nix
61. Vem ringde du senast? jag vet inte
62. Är du homosexuell? nej
63. Är det fint med killar som sminkar sig?  men nej
64. Är du allergisk mot något?  jo, men typ inge mer
65. Vad är du för stjärntecken? lejon
66. Är du sexig? jo men visst
67. Åker du slalom?   ja0.
68. Är Måns Zelmerlöw snygg? nah, bah lite gullig
69. Brukar du se på Idol? det e bah kul å se när som skämmer ut sig
70. Brukar du sjunga för dig själv?  Det händer.
71. Hatar du någon? ja!
72. Har du pussat någon av samma kön? flera gånger.
73. Vilka hemsidor är du medlem på? bdb, fb, typ sådär
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? kan man ens?
75. Vilken är kontakt nummer 20 i din mobil och vad har ni för kontakt? Emil Jungfall, vänner
76. Har du varit på en festival?  ja
77. Har du någon brevvän?  jo men såklart, inte
78. Har du onanerat idag?näe
79. Vem kramade du senast ?frida elr jullan
80. Har du haft sex på en skoltoalett? hah ne
81. Var den här listan rolig? nej den sög, göre bara fatt jag inte ha nå å gö :o
82. Hur mycket pengar har du på telefonen? 0 :'( tur att jag har gratis sms!
83. Cola eller fanta? colis
84. Är du vidskeplig?ne
85. Vilken dialekt är fulast?  Finns många fula.
86. Vad ska du göra i sommar? massa kul
87. Filmtips? vne
88. Vad är det för väder ute? nå väder
89. Vilka hårfärger har du haft?  brunt, svart, också har jag haft slingat osv
90. Har du vunnit en tävling någon gång? jarå
91. Har du sett ett stjärnfall någon gång? mjo
92. Vilken är kontakt nummer 27 i din mobil och vad har ni för kontakt? Filip Larsson, klasskompis
93. Vem pratar du med på msn nu? emil, jullan & nån retard :)
94. Är det fint med gladiator skor?nerå
95. Är du brun? ne
96.Vilken färg har stolen du sitter i? orkar fa inte kolla
97. Har du webbkamera?  jo
98. Säger man kex eller chex? spela roll
99. Har du varit ärlig när du har gjort denna listan? för det mesta
100.hur läng tog det och göra det hät testet ? vet inte!



sådärja, hejdååå


Kommentarer
Postat av: j

en kåt katt!

2011-03-06 @ 00:09:26
Postat av: ronja

cp

2011-03-06 @ 17:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0